Plán ako zaručene schudnete už za mesiac


Návodov na chudnutie je skutočne veľa, no nie každý je pre jednotlivca dostatočne účinný. Všetci  predsa túžime po krásnej štíhlej línii a to za krátky čas. Bojíme sa stúpiť si na váhu, a keď už tak urobíme, zvalí sa na nás nepríjemný pocit zo šokujúcej číselnej hodnoty pri nohách. Začneme všemožne hľadať, snoriť po internete, vypytovať sa známych.. Nakoniec sa vám podarí zázrakom schudnúť. 

hmotnost

Lenže takto to bohužiaľ nefunguje a v tomto robí väčšina chybu. Keď už máte guráž postaviť sa na váhu, robte to menej ako je potrebné. Netreba sa zameriavať na vašu váhu, pretože chcete schudnúť z tuku a nie zo svalov. Takže váženie stačí raz za týždeň a nie každý deň. Ďalej je potrebné vedieť, že na začiatku chudnutia sa telo odvodní – čiže sa zbaví prebytočnej vody v organizme. Pokiaľ chudnutie vzdáte už po pár dňoch, pretože na váhe sa objaví prijateľné číslo, kilečká pôjdu naspäť hore a môže nastúpiť aj jo– jo efekt, po ktorom sa vaša hmotnosť radikálne navýši. Takže ak chcete naozaj schudnúť, treba si absolútne zmeniť životný štýl a k predošlému sa už nikdy nevracať.

toast

Pri odvodnení záleží na tom, koľko soli prijmete – čiže ďalšou užitočnou radou je obmedziť alebo lepšie povedané vylúčiť príliš solené potraviny (napr. údeniny, mastné jedlá, instantné polievky..). Keď už je telo úplne odvodnené, čo môže trvať približne jeden alebo dva týždne, začne sa nefalšované znižovanie hmotnosti.
Najťažšia vec ohľadom správneho úbytku hmotnosti je cvičenie. Je totiž zbytočné dať sa na cestu chudnutia bez cvičenia alebo ešte horšie bez pohybu. Pre začiatočníkov stačí viac–menej dvojhodinová prechádzka denne. Neskôr treba pokračovať rôznymi fyzickými aktivitami, ako je napríklad : beh, plávanie, bicyklovanie a samozrejme v neposlednom rade zájsť si aspoň trikrát týždenne do posilňovne. To vám nielen spáli nevítaný tuk, ale aj perfektne vyformuje postavu a spevní telo. Preto je lepšie striedať kardio so silovým tréningom.

Takže čo môže asi tak nasledovať ? Odpoveďou je správne stravovanie. Celých 80% záleží od stravy ! Nepomôžu žiadne diéty, to si hneď vyhoďte z hlavy. Telo je prispôsobené na príjem potravy, ktorá má za úlohu prejsť tráviacim traktom, pri ktorom sa telo obohacuje o dôležité vitamíny, minerály a ostatné živiny. Nespôsobujte si teda žiadne komplikácie a stravujte sa zdravov primeranom množstve. Najlepšie je pripraviť si jedálniček tak, aby v ňom boli zahrnuté raňajky, desiata, obed, olovrant a večera najneskôr o siedmej večer. Nevyhnutné je všetky jedlá si vopred načasovať a mať režim, takže dôležitú úlohu zohráva aj spánok.

Ak teda budete postupovať podľa hore uvedených rád a budete dostatočne motivovaní, výsledky budú viac než uspokojivé. Tak sa dajte do toho už dnes !