Automatizované e-mailové marketingové správy, ktoré by ste mali používať

1. Následná kontrola zákazníckej podpory
Bez ohľadu na to, či niekto kontaktuje vašu firmu telefonicky, e-mailom alebo online chatom, mali by ste mať bezprostredne po tom, ako bude komunikácia zdokumentovaná vo vašom softvéri podpory zákazníkov, pripravenú správu .
Celý proces môžete automatizovať, ak používate nástroj podpory zákazníkov, ktorý sa integruje s nástrojom e-mailového marketingu. Stačí napísať správu a nastaviť ju tak, aby bola odoslaná automaticky, keď kontakt v zozname e-mailového marketingu dokončí komunikáciu so zástupcom oddelenia služieb zákazníkom.
Táto správa by mohla jednoducho povedať zákazníkovi alebo vyhliadke, ako získať ďalšiu pomoc, ak ju potrebujú, alebo by to mohlo zahŕňať prieskum na sledovanie kvality ich skúseností a celkovej spokojnosti. Mohli by ste dokonca zahrnúť zľavu alebo inú špeciálnu ponuku, ktorú môžu použiť pri budúcom nákupe s cieľom previesť zákaznícky servis na predaj.

email.jpg

2. Spúšťač predaja
Keď niekto robí nákup od vás, váš e-mailový marketingový softvér by mal byť nastavený tak, aby automaticky odoslal správu. Táto správa by mala nielen poďakovať osobe za jej nákup, ale môže dokonca zahrnúť zľavu na zvýšenie konverzií.
Nezabúdajte, že automatizované správy založené na správaní predaja nemusia byť obmedzené na dokončené nákupy. Môžu byť tiež poslané, keď sa niekto presunie do ďalšej fázy vášho predajného potrubia. To je dôležité najmä pre podniky, ktoré predávajú výrobky alebo služby s dlhými predajnými cyklami.

spam.jpg

3. Podanie formulára
Zakaždým, keď niekto odošle formulár na vašu webovú stránku – či už je to váš kontaktný formulár, formulár na predplatné, formulár na prevzatie bezplatného zdroja alebo akýkoľvek iný typ formulára – mali by ste mať vo fronte e-mailovú marketingovú správu.
Aby to fungovalo, musíte sa uistiť, že používate nástroj na tvorbu formulárov, ktorý je integrovaný so softvérom pre e-mailový marketing, takže celý proces môže byť automatizovaný a môžete pristupovať k prehľadom, aby ste zistili, ktoré formuláre fungujú a ktoré by sa mali vylepšiť alebo nahradiť.