3 spôsoby, ako môžete pomocou umelej inteligencie rozvíjať svoje podnikanie

Tu sú tri oblasti implementácií ,,Artificial Intelligence“ veľkých značiek, o ktorých vieme, že fungujú a ktoré sú pre malé a stredné podniky zrelé, aby ich vyskúšali:
Vyhľadávací marketing
Vyhľadávací marketing je jedným z najväčších marketingových nástrojov, ktoré má k dispozícii každý malý až stredný podnik, najmä jeho spolužitie na silnom miestnom obyvateľstve. Zamyslite sa nad zdravotníckymi organizáciami, realitnými spoločnosťami a ďalšími.technologie.jpg
Veľké značky využívajú optimalizáciu, ktorú môže AI poskytnúť vo vyhľadávacom marketingu, už mnoho rokov a je to jedna z najdostupnejších možností pre začínajúce podniky a menšie značky, ktoré potrebujú osloviť miestne komunity. Pomocou umelej inteligencie môžu pomôcť nielen automatickou optimalizáciou kľúčových slov kampane, výkonnosti stránok a relevantných značiek, ale často prináša lepší výsledok pri nižších nákladoch.
Keď sa spotrebiteľ začína prispôsobovať hlasovým asistentom umelej inteligencie , mnoho veľkých firiem začína prispôsobovať svoju webovú prítomnosť tak, aby apelovala na Alexu a Google Home.
Cielené zobrazovanie
Bohužiaľ, z dôvodu nedostatku zdrojov sa menšie tímy často uchyľujú k vytváraniu reklám univerzálnym prístupom.
Ale ako AI rastie sofistikovanosťou, nástroje cieleného zobrazovania sa zlepšujú a učia sa o zákazníkovi a prispôsobujú sa tým správam a obrázkom, ktoré im najviac vyhovujú. Netflix je skvelým príkladom toho, ako to spoločnosť vyťaží veľmi praktickým spôsobom – umelá inteligencia je dôvod, prečo ste si možno všimli, že sa miniatúry filmu zmenili každú chvíľu na obrazovke. Jeho vysoko sofistikovaný algoritmus cieleného zobrazovania sa postupne učí, čo vás zaujme a čo preskočíte.monitor.jpg
Sociálne reklamy
Reklama na sociálnych sieťach má neuveriteľnú schopnosť zacieliť na konkrétne publikum a keď sa používa zodpovedne, je to vysoko efektívny marketingový nástroj, ktorý po pridaní AI do mixu získa podporu.
Pri nízkych počiatočných nákladoch a s minimálnym rizikom môžu byť sociálne reklamy ľahkým vstupným bodom pre podnikanie všetkých veľkostí, aby pre nich AI fungovala. Nielenže môže spoločnosť zaoberajúca sa správou nehnuteľností, zacieľovať na ľudí v tejto oblasti, ale AI môže tiež neustále aktualizovať a optimalizovať reklamy, aby pritiahla viac interaktívnych návštev a kontaktných bodov.